Kelés után elnéztünk a boltba kajáért, utána a bringaboltban vettünk új külsőt. Ők azt valószínűsítették, hogy a külső túl vékony, ezért foszlik ki. A város utáni első megállónál már dél volt, ismét jól elgatyáztuk a reggelt. Az utunk a 430-ason elvitt egészen Lütjeburgig ahol rátértünk a 202-es útra.
Végig bringaúton mentünk az út mellett. Az izgalmasabb rész a 202-es út vége után jött, Oldenburgnál, onnantól egészen a Fehrman szigetig kellett alternatív útvonalat keresnünk. A szigetre egy hosszú hídon jutottunk át, erős oldalszélben és keskeny gyalogos járdán, ha jöttek szemből, mindig meg kellett állni. A szigeten mivel az út mellett nem vezetett tovább a bicikliút, jöhetett a kacskaringózás. A puttgardeni kompot faluról-falura közelítettük meg. A kompnál csak "határ menti" bolt volt, azaz a megmaradt eurókat nem tudtuk értelmesen elkölteni.
A kompra szállás után jöhetett kb 1 óra izgalom, tengeren még sohasem hajóztam. Mivel szép idő volt, ezért egyáltalán nem billegett a hajónk. Érdekes volt azonban, hogy egy ICE szerelvényt is "vittünk" utasokkal. Dániába érve hamar megtaláltuk a nekünk megfelelő 153-as utat, egy rövid boltozás kivételével egyenesen eljöttünk Mariboba. Itt voltak tavak, de nem találtunk mindkettőnknek megfelelő szállást, ezért tovább indultunk. Az autópályát elérve találtunk az egyik csomóponti ágban egy szép kis ligetet, úgyhogy itt álltunk meg , megettük a babkonzervet és jót aludtunk. Most már reggel van, még lustálkodunk egy kicsit, de hamarosan indul a nap.
Szálláshelyünk Plön melletti kis erdőben.
Plönbe az erdőben mentünk be.
A kifeslett hátsó gumi.
És a szerelése a városközpontban.
Idilli tavacska bocikkal nemsokkal Plön után.
Oldenburgi lámpa. Ilyet még nem láttam, hogy a gyalogosoknak ennyi lámpa kéne, hogy biztonságban legyenek.
Útban a Fehmarn szigetre.
Összezsúfolódás a komp belsejében. Még vonat is van.
A szembe jövő komp, mi is ilyennel mentünk.
Szélerőművek a tengeren.
Megérkeztünk Dániába.
Dán bringaút.
Dán buhera. Vontatás 3 gumipókkal.
Este itt is lement a nap.